Reklamacje i zwroty

Wymiana i zwrot towaru

Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem, jeśli zdarzy się, że otrzymasz towar, który Ci nie odpowiada, to nic się nie dzieje.

Chętnie wymienimy go na inny, wystarczy tylko przestrzegać prostych warunków.

 

Jakie są warunki zwrotu towaru?

  • Zwrot lub wymiana towaru - musimy otrzymać towar wraz z wypełnionym formularzem, który znajdziesz w załączniku. Towar powinien do nas dotrzeć w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez klienta.

 

Wymiany i zwroty podlegają poniższym zasadom:

  • Odzież - nienoszona, nieuszkodzona, nieprana, z oryginalnymi metkami.
  • Suplementy diety - tylko kompletne, nienaruszone i nieotwarte opakowanie.
  • Pozostałe - w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone (nieuszkodzone, niezabrudzone, w oryginalnym opakowaniu).


Jak postępować? 

  1. Niezależnie od tego, czy jest to reklamacja, czy zwrot, najpierw skontaktuj się z Protein a Co e-mailem info@proteinaco.pl, załączając zdjęcie produktu, który chcesz zwrócić lub reklamujesz.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu lub wymiany - link do pobrania formularza znajduje się TUTAJ
  3. Do produktu dołącz formularz i kopię faktury.
  4. Dobrze zapakowaną przesyłkę wyślij na nasz adres pocztowy:

    Protein a Co, Náměstí Svobody 268, 752 01 Kojetín, Czechy

 

A co z opłatą za przesyłkę?

W przypadku REKLAMACJI, po skontaktowaniu się z naszą infolinią obsługi klienta, otrzymasz kod do wysłania towaru do nas BEZPŁATNIE na nasz koszt.

W przypadku ZWROTU TOWARU w ustawowym terminie towar należy wysłać NA SWÓJ KOSZT.